06.2009 arhiiv

now! by hülsta – mööbel kui korralik reklaamikontseptsioon

08.06.2009

Mai lõpus aitasime oma kliendil avada esimest cash&carry tüüpi mööblisalongi Eestis – now! by hülsta. Hülsta on suuruselt teine mööblitootja Euroopas. now! by hülsta kontseptsioon sarnaneb aga hiilgava, samas säästliku reklaamistrateegiaga.

Sa võid alustada vaid mõnest väikesest mööbliesemest/reklaamist, täiendades seda hiljem vajaduse kasvades uute asjadega/reklaamidega. Erinevate seeriate mööbliseeriate osi võib kokku kombineerida nagu erinevaid reklaamisõnumeid omavahel. See garanteerib sulle alati a’la carte sisustuse/reklaamikommunikatsiooni.

Ühest lihtsast objektist nagu näiteks televiisorialus võib erinevate riiulite, lauakeste või kappide lisamisega välja kasvada terve toa sisustus. Täpselt samuti nagu erinevaid kanaleid kasutades moodustavad kommunikatsiooniks kasutata vad signaalid kokkuvõttes kaubamärgi. Või vähemalt selle imago.

Laienedes now! by hülsta teiste tootseeriatega oma majapidamise teistesse tubadesse on nagu kaubamärgila alambrändide loomine. Erinevad funktsioonid ning välimus, kuid samas stiililine ühtsus kindlustavad visuaalse vahelduse, kuid samas liidavad toad/alambrändid visuaalselt ühtseks majapidamiseks/kaubamärgiks.

Vajab aga toa sisustus/kaubamärk mingi aja jooksul värskendust-uuendust, siis ei ole vaja kõik seda aastatega kogutud väärtust prügimäele visata. Nii nagu now! by hülsta puhul piisab tihti vaid furnituuride või mööbli esipaneelide väljavahetusest, piisab tihti ka kaubamärgi visuaalsest või ideelisest värskendusest. Nii saavutab maksimaalse tulemuse minimaalsete kulutustega.

Mööbli enesega saate lähemalt tutvuda aadressil www.now.ee.

now_3.jpgnow_2.jpgnow_1.jpg